STAVES (inzeráty, billboardy)

, 21kB

Pro importéra na český trh, firmu Staves, jsme připravili národní kampaň na minirypadla Kubota, což je v tomto oboru světová jednička. Kampaň zahrnovala tiskovou inzerci v odborných médiích a billboardové plochy. Současně byla pro tuto společnost zpracována regionální kampaň na půjčovnu stavebních strojů. Opět ve formě inzerce a billboardů.


RODYCH (logo, časopis, inzeráty, reklamní předměty)

, 21kB

Rodych je personální agentura se zaměřením na strojírenské profese. Své aktivity zaměřuje kromě České republiky také na Slovensko, Švýcarsko, Německo a Holandsko. Připravili jsme pro ni nejprve nové logo a kompletní vizuální styl včetně polepů vozového parku a následně sadu nové řady náborových inzerátů a současně první číslo firemního časopisu Personalista. Rozsáhlá byla před koncem roku rovněž škála drobných dárkových předmětů pro obchodní partnery.


MEINDL (katalog, inzerce)

, 21kB

Německý výrobce outdoorové a myslivecké obuvi Meindl představil novou verzi katalogu pro jednotlivé produktové řady, které se na českém trhu prodávají. Každou řadu uváděl vizuál nejžádanějšího modelu společně s podrobným popisem detailů a fotografií terénu, do kterého byla bota určena.


GORE (katalog, pr event, pos materiály)

, 21kB

Celosvětově uznávaný americký výrobce materiálů GORE-TEX® a WINDSTOPPER® W.L. Gore & Associates se rozhodl, že představí svůj nový systém pojmenovávání materiálů na českém trhu. Pro každý materiál byl určen výstižný symbol ze zvířecí říše prezentován formou katalogu v českých outdoorových médiích.


H+A ECO CZ (logotyp, vizuální styl, web)

, 21kB

Tvorba logotypu, merkantilních tiskovin a internetové prezentace společnosti H+A ECO CZ. Tedy kompletní vizuální tvář firmy v oblasti čištění odpadních vod, ekologického zpracování odpadů a inženýringu. Základní vazbu na přírodu představuje symbol lístku v zelené barevnosti s jasně viditelnou kapkou rosy, evokující čistotu. Tyto dva symboly představují dvě základní hodnoty společnosti.


HARFASPORT (logotyp, vizuální styl, inzerce)

, 21kB

Nové logo, na které navazovala i tvorba kompletního vizuálního stylu společnosti, jež zahrnovala: tiskovou inzerci, internetové stránky, navigační systém i grafické řešení exteriérů prodejny v Praze na Harfě. Společnost Harfasport nabízí vše pro lyžaře (včetně běžeckého lyžování), snowboardisty i cyklisty.


HUDYSPORT (logotyp, cid, polepy prodejen)

, 21kB

Vyhráli jsme soutěž na nové logo společnosti HUDYsport ve dvoukolovém výběrovém řízení a následně jsme se pustili do zpracování logomanuálu a nového vizuálního stylu exteriérů prodejen HUDYsport v České republice. Tato změna byla doprovázena sérií rozhlasových spotů, kterým propůjčil hlas Miroslav Moravec.


MUREXIN (firemní časopis, public relations)

, 21kB

Připravili jsme koncept a kompletní textovou náplň nového čtvrtletníku společnosti Murexin, která sídlí na okraji Brna. Pilotní číslo se věnovalo historii společnosti Murexin na českém trhu - samozřejmě s krátkou návazností na celosvětové působení tohoto dodavatele stavební chemie, materiálů pro obkladače, parketáře a podlaháře.


TILAK (katalog, tiskoviny, inzerce)

, 21kB

Nový katalog společnosti Tilak, předního českého výrobce technického outdoorového oblečení, se nesl v duchu myšlenky "pod naší ochranou". Katalog byl hlavním motivem podzimní a zimní kampaně. Kromě nových či inovovaných výrobků, střihů a barevných kombinací se v něm poprvé objevila i technologie "Comfort Mapping", se kterou přišla na trh společnost W.L.Gore & Associates.


MAPEI (public relations články, časopis)

, 21kB

Na jakých projektech se podílela společnost Mapei během svého 15-ti letého působení na českém trhu a 5-ti letého na slovenském trhu jsme měli možnost zprostředkovat zákazníkům společnosti Mapei prostřednictvím PR článků v české verzi mezinárodního časopisu REALTA MAPEI (v překladu REALITA MAPEI).


OLOMOUCKÝ KRAJ (logotyp, vizuální styl)

, 21kB

Zúčastnili jsme se veřejné soutěže na zpracování nového logotypu Olomouckého kraje. Prezentovali jsme naši koncepci pod sloganem "OLOMOUCKÝ KRAJ: Místo, kde se potkáme"; volně "Meet You There". Modrá představovala tok řeky Moravy, žlutá zlaté lány obilí úrodné Hané a zelená svěží přírodu Jeseníků. Vzájemnou soudržnost města Olomouce, Hané a Jeseníků představoval symbol ve tvaru propojených kruhů.